[PICTURE] Nana and TBNG’s Hair Stylist JunJun Show off Their Goofty Sides





こんばんわ星
今日はTBGの収録のヘアメイクに行って来ましたぺこ

Good evening
Today I did Hair and makeup for ‘Tokyo Brand New Girls’



AFTER SCHOOLのナナちゃんあひる
いつもヘアメイクを担当させて頂いてますぺこ
じゅんじゅん最近韓国語を少しずつ覚えてきましたニコニコ
今日もナナちゃんに韓国語を教えてもらいましたよ目
っで、今日は他の出演者の方と写真撮るタイミングが無かったので
ナナちゃんと沢山撮りましたよーおんぷ
ナナちゃんいつも一緒に写真撮ってくれてコッマスミダニコニコ

Nana of After School
I am always in charge of hair and makeup
Recently I have been able to remember Korean words little by little
I was taught a bit of Korean by Nana-Chan today
Today there was no time to take pictures with the other cast members
I took plenty with Nana-chan
Thanks for snapping pictures together Nana-chan




ペゴパ(笑)
毎週日曜日24:35分からはテレビ東京TOKYO BRAND NEW GIRLS上げ上げ
今日も1日お疲れさまでしたにこ
じゅんじゅん叫び

Laughs
Every Sunday watch TOKYO BRAND NEW GIRLS
Cheers for a good days work

Jun Jun
Credit: http://ameblo.jp/jun-2-blog/entry-11254190389.html#main – Trans: ASD






Source : http://www.dkpopnews.net/2012/05/picture-nana-and-tbngs-hair-stylist.html

No comments:

Post a Comment