Minhyuk shares group photos from "Code Name Blue" event


CNBlue member Minhyuk shares some group shots from their "Code Name Blue" release event through their Oricon blog.



[Trans] Release event

Good evening everyone, I’m Minhyuk!
We had much fun at release event on 10th!
I think it was hard (to attend) as it was on Monday, but many people came. Thank you very much
All songs (we played) were new ones, how were them?
And, finally October arena tour. You must be looking forward for it, but it’s the tour that we are really looking forward for, too!
Then, see you on the October arena tour!

Original:

リリースイベント

皆さん、こんばんはMinhyukです!
10日のリリースイベント本当に楽しかったです!
月曜日でしたので、たいへんだったと思うけど、
たくさん来てくれて、本当にありがとうございました
全曲、新曲でしたけど、どうでしたか?そして、いよいよ10月のアリーナツアー、
皆さんも楽しみでしょうが、
僕たちも本当に楽しみなツアーです!
それでは10月のアリーナツアーであいましょう!


Source: CNBLUE Oricon Blog
Translation: BOICE @happytmg
Posted by: Mari @ cnbstorm

Source : dkpopnews[dot]net

No comments:

Post a Comment